Безкоштовна гаряча лінія
Звичайно, у вас є 14 днів на те, щоб обміняти або повернути товар з нашого магазину. Не підійшов, не сподобався чи просто передумали – причина може бути будь-яка.
Щоб повернути товар, потрібно виконати 4 прості кроки:
1. Заповніть бланк повернення товару, який Ви отримали разом із посилкою. Якщо у Вас немає бланка повернення, будь ласка, зв'яжіться з нами за допомогою гарячої лінії 0 800 50 97 97, чату або електронної пошти [email protected] .
Обов'язково вкажіть у бланку повернення: ПІБ (повністю, українською мовою), ІПН (ідентифікаційний код), IBAN Вашого рахунку у банку.
2. Упакуйте товар, який Ви хочете повернути та вкладіть у посилку бланк повернення.
Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів).
3. Надішліть товар разом із заповненим бланком повернення на адресу, яка вказана в бланку. Збережіть номер декларації до повернення коштів.
Доставка повернення оплачується покупцем (крім гарантійних випадків – ремонт або обмін у разі дефекту, що виникла під час експлуатації).
4. Кошти будуть повернуті в строк 1-3 робочих дні після отримання повернення на наш склад.
У разі «Оплати частинами» від ПриватБанк повернення грошових коштів здійснюється за вирахуванням 5,25% комісії послуги.
У вас завжди є можливість обміняти товар на будь-який інший.
А якщо з товаром виникли інші питання, то переходьте сюди.